Splošni pogoji poslovanja

Splošno

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine behappy.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Abundia d.o.o., Na Trati 11, 1210 Ljubljana-ŠentvidDŠ:SI36622869, MŠ:9069887000 (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta.

Ti pogoji poslovanja predstavljajo dogovor med ponudnikom in kupcem (stranko) in urejajo pogoje uporabe spletnega mesta in spletne trgovine na spletnem naslovu www.behappy.si (v nadaljevanju „spletna trgovina“), pravice in obveznosti stranke in ponudnika ter vsebino prodajne pogodbe med stranko in ponudnikom za prodane oziroma kupljene izdelke.

Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil, kozmetike in drugih izdelkov prek spletnega naslova: www.behappy.si.

Ponudnik na tem mestu opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, naj ne opravi nakupa. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje opozorjen.

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Dostopnost informacij

Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR (evrih).
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop,
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba in cene izdelkov na spletnem mestu

Vsebina spletnega mesta in ponudba izdelkov na njem se zaradi narave poslovanja preko spleta lahko ves čas spreminjata. Prav tako se lahko spreminjajo cene izdelkov. Slike izdelkov so simbolične. Narava poslovanja preko spleta je zelo dinamična, zato se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila, izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru vas bomo o tem obvestili.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene izdelkov so v evrih (EUR), v cene je vključen DDV.

Cene določenih izdelkov so lahko znižane. Znižani izdelki bodo jasno označeni tako, da bo poleg redne cene vidno označena znižana cena.

Na spletnem mestu vam občasno prikažemo tudi razne akcijske ponudbe in promocijske kode za uveljavitev določenega popusta. Popust uveljavite z vpisom kode za popust v postopku spletnega nakupa.

Količino izdelkov, ki jih lahko naenkrat ali v določenem obdobju kupite, lahko kadar koli omejimo. Izdelkov ne smete kupovati z namenom, da bi jih preprodajali naprej z namenom ustvarjanja dobička, takšna preprodaja je prepovedana. Prav tako je prepovedana vsaka predelava, kopiranje ali drugo posnemanje izdelkov ali drugih vsebin na spletni strani.        

Načini plačila

V spletni trgovini omogočamo plačilo na dva načina in sicer:

  • s plačilnimi karticami preko ponudnika Stripe,
  • po predračunu z nakazilom na naš TRR račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave).

Postopek nakupa in izdaja računa

  • Nakup izdelka - Skozi celoten nakup kupca vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Izdelki se zbirajo v „košarici“, ki se lahko kadarkoli popravlja, dodaja ali odstranjuje izdelke.
  • Naročilo postane veljavno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“). Ko zaključi z nakupom, bo o vsebini nakupa obveščen po elektronski pošti ali SMS sporočilu. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.
  • V primeru dobljene kode za popust, se le ta vnovči oziroma vpiše v za to označeno polje pred zaključkom nakupa.
  • Za zaključek naročila na „blagajni“ je potrebno izpolniti polja kupca oziroma plačnika: ime, priimek, naslov, kontaktna telefonska številka in e-naslov. V primeru podjetja se vpiše tudi davčna številka in naziv podjetja, Za tovrstne nakupe ne veljajo pravice potrošnikov.
  • Plačilo po predračunu - Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Pred potrditvijo naročila moramo prejem kupčevega nakazila preveriti v banki. Postopek preverjanja plačila lahko kupec pospeši če nam pošlje potrdilo o plačilu na e-naslov: info@behappy.si. Če je naslov za dostavo drugačen, se ga vpiše v za to označena polja.
  • Preklic naročila - Naročilo lahko prekličete do sprovedbe vašega plačila.
  • Pregled naročila – Pred oddajo naročila so na zaslonu razvidni vsi ključni podatki o naročilu, da jih lahko preverite in po potrebi popravite: seznam izdelkov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, cene izdelkov, strošek poštnine, način plačila, skupni strošek za plačilo in podatki za dostavo. Morebitne napake glede želenih izdelkov ali njihove količine lahko popravite tako, da se z ukazom »nazaj« v brskalniku vrnete v nakupovalno košarico in tam uredite spremembe. Prav tako boste ob pregledu lahko preverili vnesene podatke in morebitne napake pri vnosu podatkov po potrebi popravili. Sistem vas bo že sproti vidno opozoril, če bi pozabili izpolniti kakšno obvezno rubriko s podatki za naročilo ali vpisali neustrezno obliko podatka.
  • Obvestilo o naročilu – Po oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto. Po prejemu naročila bomo naročilo potrdili oziroma zavrnili, če ga ne bi mogli izpolniti. Če naročilo potrdimo, boste po elektronski pošti prejeli sporočilo, da je naročilo potrjeno. S trenutkom prejema obvestila o potrditvi naročila je prodajna pogodba med vami in nami sklenjena.
  • Izdaja računa – Račun za izstavljen nakupi n njegovo dobavo vam pošljemo po opravljenem nakupu in plačilu na vaš elektronski naslov, ali pa da boste prejeli ob dostavi.
  • Pošiljanje blaga - Po preverjanju plačila bo naročilo zapakirano in odposlano v roku 1-3 dni. O tem vas bomo obvestili po elektronski pošti ali SMS-u.
  • Pakiranje - Stroški pakiranja so vključeni v ceno dostave.
  • Dostava - Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Več o dostavi v nadaljevanju.

Sklenitev pogodbe

Prodajna pogodba med vami in nami je sklenjena, ko na elektronski naslov, ki ste ga navedli, prejmete obvestilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za nas kot za vas kot kupca.

Prodajno pogodbo predstavlja obvestilo o potrditvi naročila skupaj s temi Pogoji poslovanja.

Obvestilo o potrditvi naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Abundia d.o.o.

Komunikacija

Z kupcem sme spletna trgovina stopiti v stik preko sredstev komunikacij le, če prvi temu izrecno ne nasprotuje.

 

Odgovornost

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Spletna trgovina se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti.

Lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.

Dostava izdelkov

Izdelke odpošljemo kar najhitreje po tem, ko je sklenjena prodajna pogodba in ko je izvršeno plačilo za izdelke.

Naročila dostavljamo v vse države Evropske unije (EU). V nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo izdelki dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo. Navedeni roki so informativne narave.

Strošek dostave je naveden pri nakupu oziroma plačilu ter na računu. V primeru, da vam dostavna služba ne bi mogla dostaviti paketa in bi ga želeli prevzeti na prevzemnem mestu dostavne službe oziroma njihovega partnerja, vam lahko nastanejo dodatni stroški ob vročitvi.

Predvideni čas dostave po Sloveniji je 3-8 delovnih dni, razen če je za posamezne izdelke označen daljši predviden dostavni rok (v tem primeru bo celotno naročilo dostavljeno v takšnem predvidenem daljšem roku). Predvideni čas dostave v drugih državah članicah EU je 10-14 delovnih dni.

Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na naslovu, označenem na spletni strani, po predhodnem dogovoru na telefonsko številko 041 369 654. Za prevzem potrebujete številko naročila in potrdilo o plačilu.

Nadstandardna dostava in dostava zunaj EU sta možni le ob predhodnem dogovoru.

Odstop od pogodbe in vračilo blaga kot potrošnik

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do pravic iz te točke.

Kupec ima pravico v 14 dneh od prejetja blaga obvestiti ponudika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: info@behappy.si. Pri tem kupca bremenijo le stroški vračila blaga.

Kupec mora ponudnika v roku 14 dni o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v roku 3 dni po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

V primeru odstopa od pogodbe bo podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnilo prejeto plačilo. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

Reklamacija in neskladnost izdelkov

Če ste potrošnik (tj. fizična oseba, ki ste kupili izdelek za namene, ki so izven vaše pridobitne ali poklicne dejavnosti) in prihajate iz države članice EU ali EGP, ste upravičeni do varstva iz naslova neskladnosti izdelkov iz te točke.

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@behappy.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

Izdelek je neskladen, kadar:

  • ni skladen s prodajno pogodbo zlasti, kadar:
  • ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • ni primeren za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • ni dobavljen skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi; ter
  • ni posodobljen, kot je določeno v prodajni pogodbi;
  • ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste;
  • ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe;
  • ni dobavljen skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo ali navodili, za katere lahko potrnik razumno pričakuje, da jih bo prejel in
  • ni take količine ter nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup izdelka.

Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Uveljavitev neskladnosti izdelka:

Svoje pravice iz naslova neskladnosti izdelka lahko uveljavite, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu o neskladnosti morate natančno opisati neskladnost in nam omogočiti, da izdelek pregledamo.

Ne odgovarjamo za neskladnosti po omenjenem času, odkar vam je bil izdelek izročen.

Če ste nas pravilno obvestili o neskladnosti, imate pravico zahtevati, da:

  • brezplačno vzpostavimo skladnost izdelka, tako da ga popravimo ali zamenjamo;

oziroma, če tega ne naredimo v razumnem roku, imate pravico:

  • zahtevati, da znižamo kupnino v sorazmerju z neskladnostjo; ali odstopiti od prodajne pogodbe in zahtevati vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru lahko kot potrošnik od nas zahtevate povrnitev škode, ki nastane zaradi uveljavljanja upravičenega jamčevalnega zahtevka glede neskladnosti izdelka.

Razumni rok za popravilo oziroma zamenjavo je 30 dni, od trenutka, ko ste nas obvestili o neskladnosti. Rok se lahko podaljša, na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Kljub zgoraj navedenemu vrstnemu redu zahtevkov lahko od pogodbe odstopite takoj, če se neskladnost izdelka pojavi v 30 dneh od dobave izdelka.

Od pogodbe ne morete odstopiti, če je neskladnost zgolj neznantna.

Če obstoj neskladnosti na izdelku ne bo sporen, bomo vaši zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku osmih dni, ugodili. Če pa bi bil obstoj neskladnosti na izdelku sporen, vam bomo najkasneje v osmih dneh po prejemu vaše zahteve pisno odgovorili na vašo zahtevo in pojasnili naše stališče.

Več informacij o vaših pravicah iz naslova neskladnosti izdelka lahko najdete v 71.-87. členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Varstvo osebnih podatkov

Podatki, ki jih kupec posreduje spletni trgovini tokom nakupa ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje.

Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@behappy.si

Omejitev in izključitev odgovornosti

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki nam jih posredujete v okviru spletnega mesta, ste odgovorni sami in mi ne prevzemamo nobene odgovornosti za kakršne koli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov.

Prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarjamo za pravilno delovanje funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe, in v zvezi s tem ne odgovarjamo za nobene stroške ali škodo.

V zvezi s ponujenimi izdelki ne prevzemamo nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega razen vas. V razmerju do vas smo odgovorni le za neposredno škodo, ki bi vam nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihrankov ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena.

Obdelava in hramba podatkov

S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, uporabnik dovoljuje podjetju Abundia d.o.o. in pogodbenemu obdelovalcu, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Abundia d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Abundia d.o.o. ter povezanih poslovnih subjektov.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Uporaba prava

Za te Pogoje poslovanja, prodajno pogodbo in razmerja med vami in nami se uporablja slovensko pravo, razen v primerih, ko se morajo po zakonodaji EU poleg slovenskega prava uporabiti tudi varstvene potrišniške določbe prava druge države.

Pritožbe in spori

Kupec lahko pošlje pritožbo na elektronski naslov: info@behappy.si

V kolikor v roku 3 delovnih dni kupec ni prejel obvestila spletne trgovine o prejemu pritožbe in odgovora kako dolgo bo pritožba obravnavana, prosimo, da nas kontaktira na tel: 041 369 654.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kot potrošnik lahko sprožili v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine, objavljene v spletni trgovini www.behappy.si, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet naših avtorskih pravic, drugih pravic intelektualne lastnine ali pravic naših partnerjev. Brez našega izrecnega predhodnega pisnega soglasja jih ne smete na noben način razmnoževati, javno prikazovati ali kakorkoli drugače uporabljati.  

Obvestilo o izdaji računa 

BeHappy-esence-dreves-terapije-nevidna-kletka-bosvelija

Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini !

Meni je pri nekaj letni redni praksi uporabe terapevtskih pripravkov knjiga manjkala, zato sem se ZELO potrudila, da ima lep izgled z barvnim pridihom, da se nas res lahko dotakne v srce in da jo radi uporabljamo vsak dan. Naj vas ponese v svet drevesnih bogov, v katerem se lahko prerodite.

Udeležite se vodstva pri prepuščanju drevesom na poti do srca (zoom srečanja - spodaj). Datumi so sproti objavljeni preko novičk in socialnih omrežij.